Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

SENIOR CUSTOMER SERVICE OFFICER

Imaginile au titlu de prezentare. Mostrele de culoare afisate pot fi usor diferite fata de culoarea reala a produsului.
Experiență profesională:
 
• Experiență într-un post similar minim 3 ani;
• Experiență în domeniile: logistică, achiziții, vânzări, gestiune, contabilitate primara, relații cu clientii;
• Capacitate de analiză, întocmire rapoarte și sintetizarea datelor;
• Disponibilitate pentru a lucra în două schimburi și sâmbătă (prin rotație).
Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare (studiile economice/tehnice);
• Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook;
• Cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP (constituie avantaj);
• Cunostinte de limba engleza nivel avansat.
 
Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
 
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;
• Abilități de comunicare orală și scrisă;
• Empatie și abilități de relaționare;
• Hărnicie;
• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 
Descrierea jobului
 
Responsabilități:
• Asigurarea activității de achizitii si comenzi amenajari fatade, contribuind la buna desfasurare a activitatilor si proceselor din cadrul companiei.
• Cunoașterea și însușirea foarte bună a caracteristicilor fizice și tehnice ale produselor comercializate: cod, denumire, ambalare, condiții de depozitare și păstrare, prețuri de vânzare conform ofertelor de prețuri ale firmei;
• Promovarea materialelor, serviciilor și bunei imagini a firmei;
• Asigurarea relației cu furnizorii pentru comenzi de produse fatade și amenajări;
• Organizarea procesului de achiziții pentru a evita eventualele reclamații ale beneficiarilor și furnizorilor;
• Implementarea strategiei de achiziții pentru produse fatade și amenajari (stabilita de Directorul Marketing/Directorul General)
• Coordonarea sistemului de comenzi, centralizarea achizițiilor, selectarea ofertelor, evaluarea canalelor de achiziție în funcție de calitate, servicii și costuri;
• Transmiterea către furnizori cereri de ofertă și comenzi pentru produse noi/produse speciale;
• Asigurarea de încadrarea în timp a achizițiilor și respectarea bugetului pentru costurile de transport;
• Asigurarea dimensionării optime a stocurilor, conform KPI stabiliți și urmărirea evoluției stocurilor în raport cu limitele estimate;
• Raportarea periodic a situației achizițiilor și a relațiilor cu furnizorii către Directorul Marketing, realizarea analizelor și comparațiilor periodice asupra eficienței procesului logistic și de achiziții;
• Identificarea nevoilor speciale ale clientului și căutarea în mod continuu metode de creștere a satsifacției clientului;
• Asigurarea unei bune comunicări cu Managerii Zonali legată de stocuri și livrari;
• Gestionarea cererilor de ofertă prin email/telefon/direct (altele decât cele de la distribuitori), transmiterea centralizata ale acestora catre ASM/ Directori Zonali in max. 15 min si colectarea feedback-ul;
• Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;
• Cunoașterea condițiilor contractuale pentru fiecare client în parte;
• Transmiterea facturilor proforme pe baza comenzilor primite de la un client;
• Răspunde de modul de dispunere a comenzilor;
• Raspunde de corectitudinea cifrelor și înscrisurilor din comenzi, dispoziții de livrare, facturi, instrumente de plată, analize și rapoarte transmise, facturilor și avizeleor înregistrate;
• Transmiterea în timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienți legate de facturi, situații financiare, statusul comenzilor, s.a.;
• Informarea Șefului de Departament Customer Service asupra limitelor de credit a clientilor și asupra oricaror excepții apărute;
• Menținerea permanentă a legăturii cu Șeful de Departament Customer Service și consultarea cu acesta asupra tuturor situatiilor în care dreptul de decizie îi este limitat;
• Urmarirea filelor CEC și transmiterea rapoartelor privind situația centralizata a CEC-urilor emise de clienți;
• Asigura securizarea încasării prin dispunerea livrarii doar după verificarea încasării și nedepășirea limitei de credit aprobate pentru fiecare client;
• Transmiterea rapoartelor privind expedierile facturilor către clienți;
• Asigurarea transmiterii în termenii solicitați a rapoartelor necesare pentru luarea unor decizii de către conducerea firmei;
• Colaborarea cu Departamentului Logistic în privința modalităților de transport.
 
 
Beneficii:
 
1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute;
2. Mediu de lucru plăcut și motivant;
3. Posibilități de dezvoltare personală și profesională;
4. Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.
 
Puteti depune CV-ul la adresa resurse.umane@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

Vezi si alte nuante

Magazin Online