Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Despre BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS SA

SENIOR CUSTOMER SERVICE OFFICER

Imaginile au titlu de prezentare. Mostrele de culoare afisate pot fi usor diferite fata de culoarea reala a produsului.
Experiență profesională:
 
• Experiență într-un post similar minim 3 ani;
• Experiență în domeniile: logistică, achiziții, vânzări, gestiune, contabilitate primara, relații cu clientii;
• Capacitate de analiză, întocmire rapoarte și sintetizarea datelor;
• Disponibilitate pentru a lucra în două schimburi și sâmbătă (prin rotație).
Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare (studiile economice/tehnice);
• Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook;
• Cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP (constituie avantaj);
• Cunostinte de limba engleza nivel avansat.
 
Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
 
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;
• Abilități de comunicare orală și scrisă;
• Empatie și abilități de relaționare;
• Hărnicie;
• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 
Descrierea jobului
 
Responsabilități:
 
• Asigurarea activității de achizitii si comenzi amenajari fatade, contribuind la buna desfasurare a activitatilor si proceselor din cadrul companiei.
• Cunoașterea și însușirea foarte bună a caracteristicilor fizice și tehnice ale produselor comercializate: cod, denumire, ambalare, condiții de depozitare și păstrare, prețuri de vânzare conform ofertelor de prețuri ale firmei;
• Promovarea materialelor, serviciilor și bunei imagini a firmei;
• Asigurarea relației cu furnizorii pentru comenzi de produse fatade și amenajări;
• Organizarea procesului de achiziții pentru a evita eventualele reclamații ale beneficiarilor și furnizorilor;
• Implementarea strategiei de achiziții pentru produse fatade și amenajari (stabilita de Directorul Marketing/Directorul General)
• Coordonarea sistemului de comenzi, centralizarea achizițiilor, selectarea ofertelor, evaluarea canalelor de achiziție în funcție de calitate, servicii și costuri;
• Transmiterea către furnizori cereri de ofertă și comenzi pentru produse noi/produse speciale;
• Asigurarea de încadrarea în timp a achizițiilor și respectarea bugetului pentru costurile de transport;
• Asigurarea dimensionării optime a stocurilor, conform KPI stabiliți și urmărirea evoluției stocurilor în raport cu limitele estimate;
• Raportarea periodic a situației achizițiilor și a relațiilor cu furnizorii către Directorul Marketing, realizarea analizelor și comparațiilor periodice asupra eficienței procesului logistic și de achiziții;
• Identificarea nevoilor speciale ale clientului și căutarea în mod continuu metode de creștere a satsifacției clientului;
• Asigurarea unei bune comunicări cu Managerii Zonali legată de stocuri și livrari;
• Gestionarea cererilor de ofertă prin email/telefon/direct (altele decât cele de la distribuitori), transmiterea centralizata ale acestora catre ASM/ Directori Zonali in max. 15 min si colectarea feedback-ul;
• Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;
• Cunoașterea condițiilor contractuale pentru fiecare client în parte;
• Transmiterea facturilor proforme pe baza comenzilor primite de la un client;
• Răspunde de modul de dispunere a comenzilor;
• Raspunde de corectitudinea cifrelor și înscrisurilor din comenzi, dispoziții de livrare, facturi, instrumente de plată, analize și rapoarte transmise, facturilor și avizeleor înregistrate;
• Transmiterea în timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienți legate de facturi, situații financiare, statusul comenzilor, s.a.;
• Informarea Șefului de Departament Customer Service asupra limitelor de credit a clientilor și asupra oricaror excepții apărute;
• Menținerea permanentă a legăturii cu Șeful de Departament Customer Service și consultarea cu acesta asupra tuturor situatiilor în care dreptul de decizie îi este limitat;
• Urmarirea filelor CEC și transmiterea rapoartelor privind situația centralizata a CEC-urilor emise de clienți;
• Asigura securizarea încasării prin dispunerea livrarii doar după verificarea încasării și nedepășirea limitei de credit aprobate pentru fiecare client;
• Transmiterea rapoartelor privind expedierile facturilor către clienți;
• Asigurarea transmiterii în termenii solicitați a rapoartelor necesare pentru luarea unor decizii de către conducerea firmei;
• Colaborarea cu Departamentului Logistic în privința modalităților de transport.
 
 
Beneficii:
 
1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute;
2. Mediu de lucru plăcut și motivant;
3. Posibilități de dezvoltare personală și profesională;
4. Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.
 
Puteti depune CV-ul la adresa resurse.umane@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

Despre BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS SA

Vezi si alte nuante

Magazin Online