Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Aparitii in presa

Piata zidariei s-a blocat si cere multa rabdare pana cand sa revina la nivelul anilor de boom economic. Jucatorii din piata constructiilor se tem sa mai faca previziuni, majoritatea acuzand incoerenta in politicile publice si, in consecinta, instabilitate in economia reala.

Ceramica Iasi a lansat un nou material de zidarie, BRAC, si se asteapta ca acesta sa duca la o crestere de 5% a cotei de piata si vanzari de peste un milion de lei in urmatorii 3 ani, dupa cum declara pentru 100% construct Iulian Mangalagiu director general Ceramica Iasi.

Piata de caramida din Romania va stagna in 2011, iar producatorii de zidarie vor fi fortati sa majoreze preturile cu 5-10% in perioada urmatoare, in conditiile in care preturile materialelor de constructii au crescut la inceputul anului, la fel ca preturile la combustibili si la gaze.

Piata de caramizi, care a avut o evolutie spectaculoasa in perioada 2004-2008, s-a lovit de un zid anul trecut, cand consumul a scazut cu 30% in volum si s-a redus la jumatate in valoare. Producatorii de profil au fost nevoiti sa adopte masuri drastice, precum inchiderea de fabrici sau disponibilizari de personal ...

Ceramica SA anunta ca va lua cu asalt piata caramizilor. Recent, reprezentantii fabricii iesene au precizat ca in decurs de doi ani isi vor mari capacitatea de producatie de caramizi de pana la trei ori. De asemenea, pentru acest an producatorul iesean de caramida vizeaza o crestere a cifrei de afaceri de aproxim ...

Ceramica Iasi a lansat oficial noul brand Brikston in prezenta unei largi audiente formate din arhitecti, ingineri constructori, distribuitori, parteneri de afaceri si jurnalisti din presa locala.

Ceramica Iasi a lansat oficial noul brand Brikston in prezenta unei largi audiente formate din arhitecti, ingineri constructori, distribuitori, parteneri de afaceri si jurnalisti.

Ceramica Iasi a lansat oficial astazi noul brand Brikston in prezenta unei largi audiente formate din arhitecti, ingineri constructori, distribuitori, parteneri de afaceri si jurnalisti.

Firma ieseana are o traditie indelungata in domeniul materialelor de constructii, iar nevoia unei identitati de produs a devenit necesara in conditiile in care marfuri care pana nu demult erau considerate commodities (vrac, fara identitate) au inceput sa fie marketate sub identitati distincte.

Credem ca abia in 2010-2011 productia din piata va putea acoperi consumul de caramida. In prezent, importurile de caramida se situeaza la 20-25%”, a declarat Iulian Mangalagiu (foto), director general Ceramica Iasi, adaugand ca piata caramizilor progreseaza anual datorita cresterii sectorului de constructii ...

Dezvoltarea sectorului rezidential si cresterea anuala a suprafetei medii construite vor duce la un avans al consumului de caramizi cu 10% in urmatorii cinci ani. In urma investitiilor in extindere, Ceramica va asigura, incepand din 2009, intregul necesar de caramida din Moldova, a declarat Iulian Mangalagiu, dir ...

Magazin Online