Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Cariere

Posturi disponibile

OPERATOR MASINIST (MASINI DE AMBALAT)

Profil candidat:

  • Absolvent de studii medii: școală profesională/liceu;
  • Experiență profesională minim 2 ani;
  • Initiațivă și abilități de “Problem solving”;
  • Asumarea răspunderii în cadrul proiectelor gestionate;
  • Tenacitate și perseverență;
  • Hărnicie și seriozitate.

Responsabilități:

  • La încarcărea în palet, curață produsele de resturile de material ceramic ars, rezultat la manipulare;
  • Se asigură că aspectul produselor arse paletizate corespunde condițiilor de aspect impuse de fișele tehnice de produs; examinează vizual și elimină din flux produsele neconforme;
  • Examineaza vizual și se asigură că aspectul pachetelor ambalate la evacuarea în depozit au forma regulată, stabilă, cu ambalajul de folie bine tensionat;
  • Examinează vizual rolele de folie termocontractibilă, măsoară cu ruleta și le respinge pe cele necorespunzătoare;
  • Paletizează în stive stabile, cu forma geometrică regulată;
  • Asigură stocul de paleți de lemn necesar pe flux;
  • Se asigură că după descarcăre, starea tehnică a vagonetelor este aceea a unei vetre refractare, fară roți blocate; evaluarea se face prin măsurare, examinare, înlocuire unde este cazul și curățirea cioburilor;

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

INSTALATOR TEHNICO SANITAR SI GAZE

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Corectitudine si atitudine pozitiva;
  • Disciplina si integritate;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Spirit gospodaresc;
  • Cooperare si adaptabilitate;
  • Initiativa si indemanare.

 

Cunostinte si experienta profesionala:

  • Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
  • Experienta profesionala minim 2 ani in domeniu;
  • Calificari/specializari de specialitate: autorizatie ANRE gradul II pentru gaze / lacatus/ sudor.
     

Descrierea postului

  • Masoara, taie, pozeaza si imbina conducte, realizeaza treceri prin ziduri si plansee pentru conducte, monteaza conducte, utilaje, aparate de utilizare, accesorii.
  • Pune in functiune instalatii si inlocuieste, repara conductele, imbinarile si garniturile acestora, diagnosticheaza si remediaza defectiunile constatate la toate tipurile de instalatii si utilaje/aparate de utilizare folosite pentru alimentarea cu apa, canalizare, ridicare a presiunii apei, gaze naturale si efectueaza lucrari de intretinere a acestora..
  • Executa lucrari de mentenanta preventiva, curenta sau programata conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatiile de apa, canalizare si aer comprimat.
  • Executa lucrari de verificare preventiva specifica inaintea punerii in functiune a fiecarui echipament, utiliaj sau instalatie conform instructiunilor si documentatiei tehnice specifice;
  • Verifica, controleaza si supravegeaza in timpul programului de functionare corespunzatoare, la parametrii tehnici stabiliti, a utilajelor si instalatiilor tehnologice.



Oferta de colaborare:
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
-  Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

SEF DE TURA

RESPONSABILITĂȚI

  • conduce și coordonează activitatea din secție;
  • coordonează procesul de producție;
  • coordonează echipa și răspunde de evaluarea profesională, instruirea și motivarea angajaților din subordine;
  • răspunde de îndeplinirea programului de producție din punct de vedere tehnic, tehnologic, economic și administrativ.

ABILITĂȚI

  • comunicare orală și scrisă;
  • atenție concentrată și distributivă;
  • viteză de cuprindere informațională (capacitate crescută de a combina diverse informații);
  • analiză și luarea deciziilor;
  • abilități de planificare, organizare, coordonare;
  • abilități de cooperare și lucru în echipă;
  • operare PC.

COMPETENŢE/EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

  • Studii: superioare în domeniul tehnic;
  • Experienţa: minim 2 ani într-un post similar;

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

PROJECTS AREA SALES REPRESENTATIVE BUCURESTI, ILFOV

Experiență profesională:
• Experiență în vânzări minim 3 ani;
• Experiență B2B, cu firme de proiectare, contacte cu arhitecți, constructori, dezvoltatori imobiliari;
• Experiență în susținerea demonstrațiilor și prezentărilor de produse;
• Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu.
 
Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare tehnice: Arhitectură, Design, Construcții;
• Cunoștințe tehnice (construcții, material de construcții, arhitectură, proiectare);
• Cunoașterea pieței materialelor de construcții și a firmelor de proiectare și construcții din București și Ilfov;
• Cunoștințe de limbă engleză - nivel mediu/avansat;
• Cunoștințe operare PC: Outlook, Word, Excel;
• Permis de conducere categoria B.
 
Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;
• Abilități de comunicare orală și scrisă;
• Empatie și abilități de relaționare;
• Hărnicie;
• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 
Descrierea jobului
Promovează produse BRIKSTON;
Clienții cărora se adresează sunt distribuitorii, proiectele de mare anvergură, clienții finali;
Lucrează direct cu distribuitori și arhitecți/constructori, clienții finali;
Vânzările se realizează prin distribuitori/colaboratori.
 
Responsabilități
Identifică oportunitățile de dezvoltare în zona alocată;
Identifică potențiali noi parteneri: arhitecți, firme de proiectare în construcții, dezvoltatori imobiliari, firme de construcții;
Întreține și dezvoltă relații de afaceri cu clienții existenți;
Promovează produsele și serviciile, ofertele speciale și politica relațională cu clienții;
Planifică și realizează vizite periodice la clienți;
Negociază cu clienții condițiile comerciale în limitele de autoritate stabilite prin politica comercială a companiei;
Se asigură de derularea întocmai a contractelor cu clienții din zona alocată;
Este responsabil de încasarea banilor în termenul agreat cu clienții;
Realizează prezentări de produse și asigură consilierea tehnică pentru distribuitorii din zona alocată;
Prospectează piața și tendințele acesteia din zona alocată și propune Directorului de Vânzări soluții de creștere a vânzărilor;
Întocmește periodic și transmite către Directorul de Vânzări rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocată;
Realizează target-ului zonei alocate, prin respectarea politiciilor comerciale ale companiei;
Actualizează permanent informațiile despre piața și concurentă;
Propune soluții pentru optimizarea activității.
 
Beneficii:
Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute (salariu fix + bonus motivant);
Abonament Servicii Medicale;
Asigurare de Viață;
Bonuri de masă;
Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil;
Mediu de lucru plăcut și motivant;
Posibilitati de dezvoltare personală și profesională;
Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.
 
 
Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

PROJECTS AREA SALES REPRESENTATIVE CLUJ

Experiență profesională:
• Experiență în vânzări minim 3 ani;
• Experiență B2B, cu firme de proiectare, contacte cu arhitecți, constructori, dezvoltatori imobiliari;
• Experiență în susținerea demonstrațiilor și prezentărilor de produse;
• Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu.
 
Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare tehnice: Construcții, Arhitectură, Design;
• Cunoștințe tehnice (construcții, material de construcții, arhitectură, proiectare);
• Cunoașterea pieței materialelor de construcții și a firmelor de proiectare și construcții din zona alocată (Mures, Bistrita-Nasaud, Maramureș, Satu Mare, Bihor, Salaj Cluj);
• Cunoștințe de limbă engleză - nivel mediu/avansat;
• Cunoștințe operare PC: Outlook, Word, Excel;
• Permis de conducere categoria B.
 
Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;
• Abilități de comunicare orală și scrisă;
• Empatie și abilități de relaționare;
• Hărnicie;
• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 
Descrierea jobului
Promovează produse BRIKSTON;
Clienții cărora se adresează sunt distribuitorii, proiectele de mare anvergură, clienții finali;
Lucrează direct cu distribuitori și arhitecți/constructori, clienții finali;
Vânzările se realizează prin distribuitori/colaboratori.
 
Responsabilități
Identifică oportunitățile de dezvoltare în zona alocată (Mures, Bistrita-Nasaud, Maramureș, Satu Mare, Bihor, Salaj Cluj);
Identifică potențiali noi parteneri: arhitecți, firme de proiectare în construcții, dezvoltatori imobiliari, firme de construcții;
Întreține și dezvoltă relații de afaceri cu clienții existenți;
Promovează produsele și serviciile, ofertele speciale și politica relațională cu clienții;
Planifică și realizează vizite periodice la clienți;
Negociază cu clienții condițiile comerciale în limitele de autoritate stabilite prin politica comercială a companiei;
Se asigură de derularea întocmai a contractelor cu clienții din zona alocată;
Este responsabil de încasarea banilor în termenul agreat cu clienții;
Realizează prezentări de produse și asigură consilierea tehnică pentru distribuitorii din zona alocată;
Prospectează piața și tendințele acesteia din zona alocată și propune Directorului de Vânzări soluții de creștere a vânzărilor;
Întocmește periodic și transmite către Directorul de Vânzări rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocată;
Realizează target-ului zonei alocate, prin respectarea politiciilor comerciale ale companiei;
Actualizează permanent informațiile despre piața și concurentă;
Propune soluții pentru optimizarea activității.
 
Beneficii:
Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute (salariu fix + bonus motivant);
Abonament Servicii Medicale;
Asigurare de Viață;
Bonuri de masă;
Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil;
Mediu de lucru plăcut și motivant;
Posibilitati de dezvoltare personală și profesională;
Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.
 
 
 
Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

ELECTRICIAN

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
• Asumarea raspunderii in cadrul proiectelor gestionate;
• Tenacitate si perseverenta;
• Harnicie si seriozitate.

Cunostinte si experienta profesionala:

• Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
• Experienta profesionala minim 2 ani in domeniu;
• Experienta de lucru relevanta cu echipamente industriale automatizate;
• Cunostinte despre mașini electrice, acționări electrice, senzori inductivi, retroreflexivi, magnetici, traductoare de presiune si temperatura, automate programabile, convertizoare statice de frecventa;
• Cunostinte despre instalatii electrice si de automatizare;
• Disponibilitate de a lucra in schimburi;
 

Descrierea postului

• Executarea lucrarilor de mentenanta preventiva, curenta, programata sau capitala conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatii, utilaje si echipamente electrice;
• Monitorizarea sistematica a functionarii corespunzatoare a instalatiilor si echipamentelor electrice si de automatizare;
• Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control;
• Execută manevre în instalaţiile electrice;
• Executa lucrări sub tensiune.

Oferta de colaborare:
-  Pachet salarial motivant;
-  Cursuri si certificari de specialitate;
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
-  Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

LACATUS MECANIC

 

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Corectitudine si atitudine pozitiva;
  • Disciplina si integritate;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Spirit gospodaresc;
  • Cooperare si adaptabilitate;
  • Initiativa si indemanare.

 

Cunostinte si experienta profesionala:

  • Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
  • Experienta profesionala minim 2 ani in domeniu;
  • Califiacri/specializari de specialitate: lacatus mecanic/lacatus confectii metalice.
     

Descrierea postului

  • Executa lucrari de intretinere curenta si inlaturarea tuturor dereglarilor si defectiunilor aparute, controleaza periodic exploatarea corecta a utilajelor in scopul prevenirii eventualelor avarieri accidentale si executa reparatii curente sau capitale.
  • Cunoaste tehnologia reparatiilor de masini, modul de functionare, lantul cinematic la masini unelte, schemele si desenele tehnice ce ilustreaza interdependenta subansamblurilor pe baza carora va diagnostica, remedia defectiunile si va executa probe de functionare dupa efectuarea reparatiilor si repunerea in functiune a masinii in parametrii tehnici de functionare.
  • Executa lucrari de mentenanta preventiva, curenta sau programata conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatii, utilaje si echipamente.
  • Executa lucrari de intretinere periodica, conform repartizarii stabilite de sef formatie, urmarind in special lubrifierea in bune conditii si asigura functionarea acestora in conditii de siguranta, conform documentatiei tehnice aferente.
  • Executa montarea si verificarea echipamentelor noi, utilajelor sau instalatiilor conform instructiunilor si documentatiei tehnice specifice.



Oferta de colaborare:
-  Pachet salarial motivant;
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
-  Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

 

INGINER AUTOMATIST

Experienta profesionala:

• Absolvent de studii superioare tehnice: Facultatea de Automatica si Calculatoare;
• Experienta profesionala minim 2 ani in domeniul automatizarilor;
• Experienta de lucru relevanta cu echipamente industriale automatizate;
• Experienta si cunostinte in diagnoza si configurare echipamente automatizari PLC (SIEMENS – SIMATIC S7);

Cunostinte:
• Cunostinte platforme SCADA;
• Cunostinte scheme electrice tablouri de automatizari;
• Cunostinte protocoale de comunicatie industriala;
• Cunostinte aplicatii si platforme specifice in domeniul automatizarilor;
• Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
• Cunostinte operare PC: Microsoft Office;

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:
• Foarte bune abilitati de organizare, planificare si comunicare;
• Gandire analitica si capacitate de sinteza;
• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
• Abilități de cooperare și lucru în echipă;
• Asumarea raspunderii in cadrul proiectelor gestionate;

• Disponibilitate de a lucra in schimburi;
• Tenacitate si perseverenta;

 

Responsabilitati:
• Proiectarea sistemelor de automatizare;
• Programarea, instalarea, testarea si implementarea software-ului de aplicatie a sistemelor de automatizare;
• Configurarea si reconfigurarea echipamentelor la schimbarea produsului in fabricatie;
• Dezvoltarea aplicatiilor SCADA;
• Verificarea retelei de comunicatie si eliminarea eventualelor erori;
• Proiectare circuitelor electrice, administrarea si corectarea schemelor electrice ale instalatiilor de automatizare;
• Executarea lucrarilor de mentenanta preventiva, curenta, programata sau capitala conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatii, utilaje si echipamente;
• Verificarea si fixarea parametrilor limita de functionare conform proiect, documentatie tehnica si normative legale in vigoare pentru fiecare ehipament electronic si/sau de automatizare;
• Monitorizarea sistematica a functionarii corespunzatoare a echipamentelor, la parametrii tehnici stabiliti, in timpul programului de lucru, in vederea identificarii anomaliilor de functionare;
• Efectuarea reglajelor atunci cind i se semnaleaza necesitatea acestor operatii;
• Propunerea de solutii de depanare si optimizare a instalatiilor de automatizare.

Beneficii:
1. Pachet salarial motivant;
2. Cursuri si certificari de specialitate;
3. Mediu de lucru performant;
4. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
5. Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro                 

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

OPERATOR RELATII CLIENTI

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:


• Orientare catre client;

• Foarte bune abilitati de negociere si relationare;

• Abilitati de comunicare orala si scrisa;

• Rigurozitate si atentie la detalii;

• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;

• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;

• Spirit de observatie, selectarea informatiilor si interpretare obiectiva;

• Adaptabilitate si flexibilitate;

• Rezistenta la stres.


Cunostinte:
• Absolvent al unei institutii de invatamant superior (studiile economice constituie avantaj);

• Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlock;

• Cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP (constituie avantaj);

• Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat.


Experienta profesionala:

• Experienta intr-un post similar minim 4 - 5 ani;

• Experienta in domeniile: contabilitate primara, relatii cu clientii;

• Disponibilitate pentru a lucra in doua schimburi si sambata (prin rotatie).

 

Descrierea jobului

1. Identificarea nevoilor speciale ale clientului si cautarea in mod continuu metode de crestere a satsifactiei clientului;

2. Asigurarea unei bune comunicari cu Managerii Zonali legata de stocuri si livrari;

3. Gestionarea cererilor de oferta prin email/telefon/direct (altele decat cele de la distribuitori), transmiterea centralizata ale acestora catre ASM/ Directori Zonali in max. 15 min si colectarea feedback-ul;

4. Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;

5. Cunoasterea conditiilor contractuale pentru fiecare client in parte;

6. Transmiterea facturilor proforme pe baza comenzilor primite de la un client;

7. Raspunde de modul de dispunere a comenzilor;

8. Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, instrumente de plata, analize si rapoarte transmise;

9. Inregistrarea facturilor si a avizelor;

10. Transmiterea in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, situatii financiare, statusul comenzilor, s.a.;

11. Informarea Sefului de Departament Customer Service asupra limitelor de credit a clientilor si asupra oricaror exceptii aparute;

12. Mentinerea permanenta a legaturii cu Seful de Departament Customer Service si consultarea cu acesta asupra tuturor situatiilor in care dreptul de decizie ii este limitat;

13. Urmarirea filelor CEC si transmiterea rapoartelor privind situatia centralizata a CEC-urilor emise de clienti;

14. Asigura securizarea incasarii prin dispunerea livrarii doar dupa verificarea incasarii si nedepsairea limitei de credit aprobate pentru fiecare client;

15. Transmiterea rapoartelor privind expedierile facturilor catre clienti;

16. Asigurarea transmiterii in termenii solicitati a rapoartelor necesare pentru luarea unor decizii de catre conducerea firmei;

17. Colaborarea cu Departamentului Logistic in privinta modalitatilor de transport


Oferta de colaborare:
1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obtinute;

2. Mediu de lucru placut si motivant;

3. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;

4. Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

 

STIVUITORIST

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Corectitudine si integritate;
  • Spirit gospodaresc si disciplina;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Atenţie concentrată şi distributivă;
  • Memorie vizuala;
  • Aptitudini de calcul;
  • Comunicare scrisa si orala;
  • Operare PC;
  • Cooperare si atitudine pozitiva;
  • Adaptabilitate si initiativa.

 

Cunostinte si experienta profesionala:

  • Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
  • Experienta profesionala minim 1 an;
  • Autorizatie de stivuitorist (ISCIR);
  • Disponibilitate de a lucra in schimburi;

Descrierea postului

  • sa exploateze echipamentul din dotare in mod eficient si corespunzator;
  • sa asigure stivuirea corecta a paletilor de caramida, conform indicatiilor gestionarului de depozit;
  • sa asigure cursivitatea procesului de productie prin evitarea intreruperilor (pentru motostivuitoristii care lucreaza la linie);
  • sa asigure realizarea timpilor de incarcare/descarcare stabiliti;
  • sa raporteze spargerile pe care le provoaca sau orice deficienta calitativa sau cantitativa;
  • sa asigure mentinerea pierderilor si a spargerilor la cel mai scazut nivel;
  • sa asigure verificarea cantitativa a produsului incarcat – descarcat;
  • sa asigure depozitarea produsului in cele mai bune conditii, in zonele desemnate;
  • sa verifice calitatea produselor evacuate in depozit.

Oferta de colaborare:
-  Pachet salarial in functie de rezultate
-  Bonuri de masa;
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro                 

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

Magazin Online