Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Cariere

Posturi disponibile

OPERATOR MASINIST (MASINI DE AMBALAT)

Profil candidat:

  • Absolvent de studii medii: școală profesională/liceu;
  • Experiență profesională minim 2 ani;
  • Initiațivă și abilități de “Problem solving”;
  • Asumarea răspunderii în cadrul proiectelor gestionate;
  • Tenacitate și perseverență;
  • Hărnicie și seriozitate.

Responsabilități:

  • La încarcărea în palet, curață produsele de resturile de material ceramic ars, rezultat la manipulare;
  • Se asigură că aspectul produselor arse paletizate corespunde condițiilor de aspect impuse de fișele tehnice de produs; examinează vizual și elimină din flux produsele neconforme;
  • Examineaza vizual și se asigură că aspectul pachetelor ambalate la evacuarea în depozit au forma regulată, stabilă, cu ambalajul de folie bine tensionat;
  • Examinează vizual rolele de folie termocontractibilă, măsoară cu ruleta și le respinge pe cele necorespunzătoare;
  • Paletizează în stive stabile, cu forma geometrică regulată;
  • Asigură stocul de paleți de lemn necesar pe flux;
  • Se asigură că după descarcăre, starea tehnică a vagonetelor este aceea a unei vetre refractare, fară roți blocate; evaluarea se face prin măsurare, examinare, înlocuire unde este cazul și curățirea cioburilor;

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

SOFER CATEGORIA C

Candidatul ideal

  • harnic și corect;
  • abilități de cooperare și lucru în echipă;
  • initiațivă;
  • rigurozitate și atenție la detalii;
  • abilități de planificare și organizare a operațiilor și activităților;
  • spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
  • capacitate de a executa cu rapiditate și exactitate lucrarile specifice;
  • adaptabilitate, flexibilitate și rezistență la stres.

Cunoștințe și experiență profesională:

  • studii medii/liceale în domeniu tehnic;
  • permis categoria C (cu atestat șofer transport marfă în perioadă de valabilitate);
  • experiență în domeniu minim doi ani.

Responsabilități:

  • Asigură transportul argilei conform planului de producție;
  • Asigură transportul cenușei de la frunizor  în depozitele special amenajate;
  • Asigură alimentarea cu carburanți și lubrefianți a utilajului;
  • Asigură intreținerea zilnică și periodică a utilajului cu care lucrează, exploatarea rațională a acestuia;
  • Participă efectiv la reparațiile de orice tip a utilajelor;
  • Ține evidența curselor încarcate și transportate;
  • Întocmește și respectă documentația pentru transport;
  • Execută activitatea de control preventiv a utilajelor pentru prevenirea defectelor mecanice accidentale;
  • Răspunde de respectarea normelor de protecţie a muncii la postul de lucru unde îşi desfăşoară activitatea;
  • Răspunde de păstrarea inventarului din dotare cât şi a altor bunuri din sector puse la dispoziţie pentru condiţii corespunzătoare de lucru;
  • Răspunde de calitatea lucrărilor executate;
  • Răspunde de păstrarea confidenţialităţii tuturor datelor, documentelor şi informaţiilor la care are acces în companie;

Beneficii:

  • Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute;
  • Bonuri de masă pentru fiecare zi lucrată;
  • Mediu de lucru plăcut și motivant;
  • Posibilități de dezvoltare personală și profesională;
  • Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

SEF DE TURA

RESPONSABILITĂȚI

  • conduce și coordonează activitatea din secție;
  • coordonează procesul de producție;
  • coordonează echipa și răspunde de evaluarea profesională, instruirea și motivarea angajaților din subordine;
  • răspunde de îndeplinirea programului de producție din punct de vedere tehnic, tehnologic, economic și administrativ.

ABILITĂȚI

  • comunicare orală și scrisă;
  • atenție concentrată și distributivă;
  • viteză de cuprindere informațională (capacitate crescută de a combina diverse informații);
  • analiză și luarea deciziilor;
  • abilități de planificare, organizare, coordonare;
  • abilități de cooperare și lucru în echipă;
  • operare PC.

COMPETENŢE/EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

  • Studii: superioare în domeniul tehnic;
  • Experienţa: minim 2 ani într-un post similar;

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

PROJECTS AREA SALES REPRESENTATIVE BUCURESTI, ILFOV

Experiență profesională:
• Experiență în vânzări minim 3 ani;
• Experiență B2B, cu firme de proiectare, contacte cu arhitecți, constructori, dezvoltatori imobiliari;
• Experiență în susținerea demonstrațiilor și prezentărilor de produse;
• Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu.
 
Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare tehnice: Arhitectură, Design, Construcții;
• Cunoștințe tehnice (construcții, material de construcții, arhitectură, proiectare);
• Cunoașterea pieței materialelor de construcții și a firmelor de proiectare și construcții din București și Ilfov;
• Cunoștințe de limbă engleză - nivel mediu/avansat;
• Cunoștințe operare PC: Outlook, Word, Excel;
• Permis de conducere categoria B.
 
Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;
• Abilități de comunicare orală și scrisă;
• Empatie și abilități de relaționare;
• Hărnicie;
• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 
Descrierea jobului
Promovează produse BRIKSTON;
Clienții cărora se adresează sunt distribuitorii, proiectele de mare anvergură, clienții finali;
Lucrează direct cu distribuitori și arhitecți/constructori, clienții finali;
Vânzările se realizează prin distribuitori/colaboratori.
 
Responsabilități
Identifică oportunitățile de dezvoltare în zona alocată;
Identifică potențiali noi parteneri: arhitecți, firme de proiectare în construcții, dezvoltatori imobiliari, firme de construcții;
Întreține și dezvoltă relații de afaceri cu clienții existenți;
Promovează produsele și serviciile, ofertele speciale și politica relațională cu clienții;
Planifică și realizează vizite periodice la clienți;
Negociază cu clienții condițiile comerciale în limitele de autoritate stabilite prin politica comercială a companiei;
Se asigură de derularea întocmai a contractelor cu clienții din zona alocată;
Este responsabil de încasarea banilor în termenul agreat cu clienții;
Realizează prezentări de produse și asigură consilierea tehnică pentru distribuitorii din zona alocată;
Prospectează piața și tendințele acesteia din zona alocată și propune Directorului de Vânzări soluții de creștere a vânzărilor;
Întocmește periodic și transmite către Directorul de Vânzări rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocată;
Realizează target-ului zonei alocate, prin respectarea politiciilor comerciale ale companiei;
Actualizează permanent informațiile despre piața și concurentă;
Propune soluții pentru optimizarea activității.
 
Beneficii:
Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute (salariu fix + bonus motivant);
Abonament Servicii Medicale;
Asigurare de Viață;
Bonuri de masă;
Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil;
Mediu de lucru plăcut și motivant;
Posibilitati de dezvoltare personală și profesională;
Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.
 
 
Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

PROJECTS AREA SALES REPRESENTATIVE CLUJ

Experiență profesională:
• Experiență în vânzări minim 3 ani;
• Experiență B2B, cu firme de proiectare, contacte cu arhitecți, constructori, dezvoltatori imobiliari;
• Experiență în susținerea demonstrațiilor și prezentărilor de produse;
• Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu.
 
Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare tehnice: Construcții, Arhitectură, Design;
• Cunoștințe tehnice (construcții, material de construcții, arhitectură, proiectare);
• Cunoașterea pieței materialelor de construcții și a firmelor de proiectare și construcții din zona alocată (Mures, Bistrita-Nasaud, Maramureș, Satu Mare, Bihor, Salaj Cluj);
• Cunoștințe de limbă engleză - nivel mediu/avansat;
• Cunoștințe operare PC: Outlook, Word, Excel;
• Permis de conducere categoria B.
 
Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;
• Abilități de comunicare orală și scrisă;
• Empatie și abilități de relaționare;
• Hărnicie;
• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;
• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 
Descrierea jobului
Promovează produse BRIKSTON;
Clienții cărora se adresează sunt distribuitorii, proiectele de mare anvergură, clienții finali;
Lucrează direct cu distribuitori și arhitecți/constructori, clienții finali;
Vânzările se realizează prin distribuitori/colaboratori.
 
Responsabilități
Identifică oportunitățile de dezvoltare în zona alocată (Mures, Bistrita-Nasaud, Maramureș, Satu Mare, Bihor, Salaj Cluj);
Identifică potențiali noi parteneri: arhitecți, firme de proiectare în construcții, dezvoltatori imobiliari, firme de construcții;
Întreține și dezvoltă relații de afaceri cu clienții existenți;
Promovează produsele și serviciile, ofertele speciale și politica relațională cu clienții;
Planifică și realizează vizite periodice la clienți;
Negociază cu clienții condițiile comerciale în limitele de autoritate stabilite prin politica comercială a companiei;
Se asigură de derularea întocmai a contractelor cu clienții din zona alocată;
Este responsabil de încasarea banilor în termenul agreat cu clienții;
Realizează prezentări de produse și asigură consilierea tehnică pentru distribuitorii din zona alocată;
Prospectează piața și tendințele acesteia din zona alocată și propune Directorului de Vânzări soluții de creștere a vânzărilor;
Întocmește periodic și transmite către Directorul de Vânzări rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocată;
Realizează target-ului zonei alocate, prin respectarea politiciilor comerciale ale companiei;
Actualizează permanent informațiile despre piața și concurentă;
Propune soluții pentru optimizarea activității.
 
Beneficii:
Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute (salariu fix + bonus motivant);
Abonament Servicii Medicale;
Asigurare de Viață;
Bonuri de masă;
Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil;
Mediu de lucru plăcut și motivant;
Posibilitati de dezvoltare personală și profesională;
Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.
 
 
 
Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

OPERATOR RELATII CLIENTI

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:


• Orientare catre client;

• Foarte bune abilitati de negociere si relationare;

• Abilitati de comunicare orala si scrisa;

• Rigurozitate si atentie la detalii;

• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;

• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;

• Spirit de observatie, selectarea informatiilor si interpretare obiectiva;

• Adaptabilitate si flexibilitate;

• Rezistenta la stres.


Cunostinte:
• Absolvent al unei institutii de invatamant superior (studiile economice constituie avantaj);

• Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlock;

• Cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP (constituie avantaj);

• Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat.


Experienta profesionala:

• Experienta intr-un post similar minim 4 - 5 ani;

• Experienta in domeniile: contabilitate primara, relatii cu clientii;

• Disponibilitate pentru a lucra in doua schimburi si sambata (prin rotatie).

 

Descrierea jobului

1. Identificarea nevoilor speciale ale clientului si cautarea in mod continuu metode de crestere a satsifactiei clientului;

2. Asigurarea unei bune comunicari cu Managerii Zonali legata de stocuri si livrari;

3. Gestionarea cererilor de oferta prin email/telefon/direct (altele decat cele de la distribuitori), transmiterea centralizata ale acestora catre ASM/ Directori Zonali in max. 15 min si colectarea feedback-ul;

4. Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;

5. Cunoasterea conditiilor contractuale pentru fiecare client in parte;

6. Transmiterea facturilor proforme pe baza comenzilor primite de la un client;

7. Raspunde de modul de dispunere a comenzilor;

8. Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, instrumente de plata, analize si rapoarte transmise;

9. Inregistrarea facturilor si a avizelor;

10. Transmiterea in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, situatii financiare, statusul comenzilor, s.a.;

11. Informarea Sefului de Departament Customer Service asupra limitelor de credit a clientilor si asupra oricaror exceptii aparute;

12. Mentinerea permanenta a legaturii cu Seful de Departament Customer Service si consultarea cu acesta asupra tuturor situatiilor in care dreptul de decizie ii este limitat;

13. Urmarirea filelor CEC si transmiterea rapoartelor privind situatia centralizata a CEC-urilor emise de clienti;

14. Asigura securizarea incasarii prin dispunerea livrarii doar dupa verificarea incasarii si nedepsairea limitei de credit aprobate pentru fiecare client;

15. Transmiterea rapoartelor privind expedierile facturilor catre clienti;

16. Asigurarea transmiterii in termenii solicitati a rapoartelor necesare pentru luarea unor decizii de catre conducerea firmei;

17. Colaborarea cu Departamentului Logistic in privinta modalitatilor de transport


Oferta de colaborare:
1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obtinute;

2. Mediu de lucru placut si motivant;

3. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;

4. Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

 

 

PROJECTS AREA SALES MANAGER CONSTANTA

Experiență profesională:
• Experiență în vânzări minim 3 ani;

• Experiență B2B, cu firme de proiectare, contacte cu arhitecți, constructori, dezvoltatori imobiliari;
• Experiență în susținerea demonstrațiilor și prezentărilor de produse;
• Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu.

 

Cunoștințe:
• Absolvent studii superioare tehnice: Arhitectură, Design, Construcții;

• Cunoștințe tehnice (construcții, material de construcții, arhitectură, proiectare);

• Cunoașterea pieței materialelor de construcții și a firmelor de proiectare și construcții din Constanta și județele limitrofe;
• Cunoștințe de limbă engleză - nivel mediu/avansat;
• Cunoștințe operare PC: Outlook, Word, Excel;
• Permis de conducere categoria B.

 

Aptitudini, Abilități și Deprinderi:
• Orientare către client;
• Foarte bune abilități de negociere și persuasiune;

• Abilități de comunicare orală și scrisă;

• Empatie și abilități de relaționare;

• Hărnicie;

• Organizat și structurat;
• Solicitudine și implicare;
• Tenacitate și perseverență;
• Rigurozitate și atenție la detalii;

• Rezistență la stres;
• Inițiativă și abilități de “Problem solving”;
• Adaptabilitate și flexibilitate;
• Spirit de observație, selectarea informațiilor și interpretare obiectivă;
 

Descrierea jobului

  • Promovează produse BRIKSTON;
  • Clienții cărora se adresează sunt distribuitorii, proiectele de mare anvergură, clienții finali;
  • Lucrează direct cu arhitecți/constructori, clienții finali si distribuitori;
  • Vânzările se realizează prin distribuitori/colaboratori.


Responsabilități

  • Identifică oportunitățile de dezvoltare în zona alocată;
  • Identifică potențiali noi parteneri: arhitecți, firme de proiectare în construcții, dezvoltatori imobiliari, firme de construcții;
  • Întreține și dezvoltă relații de afaceri cu clienții existenți;
  • Promovează produsele și serviciile, ofertele speciale și politica relațională cu clienții;
  • Planifică și realizează vizite periodice la clienți;
  • Negociază cu clienții condițiile comerciale în limitele de autoritate stabilite prin politica comercială a companiei;
  • Se asigură de derularea întocmai a contractelor cu clienții din zona alocată;
  • Este responsabil de încasarea banilor în termenul agreat cu clienții;
  • Realizează prezentări de produse și asigură consilierea tehnică pentru distribuitorii din zona alocată;
  • Prospectează piața și tendințele acesteia din zona alocată și propune Directorului de Vânzări soluții de creștere a vânzărilor;
  • Întocmește periodic și transmite către Directorul de Vânzări rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocată;
  • Realizează target-ului zonei alocate, prin respectarea politiciilor comerciale ale companiei;
  • Actualizează permanent informațiile despre piața și concurentă;
  • Propune soluții pentru optimizarea activității.


Beneficii:

  • Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute (salariu fix + bonus motivant);
  • Abonament Servicii Medicale;
  • Asigurare de Viață;
  • Bonuri de masă;
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil;
  • Mediu de lucru plăcut și motivant;
  • Posibilitati de dezvoltare personală și profesională;
  • Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică.

OPERATOR RELAŢII CLIENŢI

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:


• Orientare catre client;

• Foarte bune abilitati de negociere si relationare;

• Abilitati de comunicare orala si scrisa;

• Rigurozitate si atentie la detalii;

• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;

• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;

• Spirit de observatie, selectarea informatiilor si interpretare obiectiva;

• Adaptabilitate si flexibilitate;

• Rezistenta la stres.


Cunostinte:


• Absolvent al unei institutii de invatamant superior (studiile economice constituie avantaj);

• Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlock;

• Cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP (constituie avantaj);

• Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat.


Experienta profesionala:

• Experienta intr-un post similar minim 4 - 5 ani;

• Experienta in domeniile: contabilitate primara, relatii cu clientii;

• Disponibilitate pentru a lucra in doua schimburi si sambata (prin rotatie).

 

Descrierea jobului

1. Identificarea nevoilor speciale ale clientului si cautarea in mod continuu metode de crestere a satsifactiei clientului;

2. Asigurarea unei bune comunicari cu Managerii Zonali legata de stocuri si livrari;

3. Gestionarea cererilor de oferta prin email/telefon/direct (altele decat cele de la distribuitori), transmiterea centralizata ale acestora catre ASM/ Directori Zonali in max. 15 min si colectarea feedback-ul;

4. Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;

5. Cunoasterea conditiilor contractuale pentru fiecare client in parte;

6. Transmiterea facturilor proforme pe baza comenzilor primite de la un client;

7. Raspunde de modul de dispunere a comenzilor;

8. Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, instrumente de plata, analize si rapoarte transmise;

9. Inregistrarea facturilor si a avizelor;

10. Transmiterea in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, situatii financiare, statusul comenzilor, s.a.;

11. Informarea Sefului de Departament Customer Service asupra limitelor de credit a clientilor si asupra oricaror exceptii aparute;

12. Mentinerea permanenta a legaturii cu Seful de Departament Customer Service si consultarea cu acesta asupra tuturor situatiilor in care dreptul de decizie ii este limitat;

13. Urmarirea filelor CEC si transmiterea rapoartelor privind situatia centralizata a CEC-urilor emise de clienti;

14. Asigura securizarea incasarii prin dispunerea livrarii doar dupa verificarea incasarii si nedepsairea limitei de credit aprobate pentru fiecare client;

15. Transmiterea rapoartelor privind expedierile facturilor catre clienti;

16. Asigurarea transmiterii in termenii solicitati a rapoartelor necesare pentru luarea unor decizii de catre conducerea firmei;

17. Colaborarea cu Departamentului Logistic in privinta modalitatilor de transport


Oferta de colaborare:


1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obtinute;

2. Mediu de lucru placut si motivant;

3. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;

4. Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

 

 

Magazin Online