Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Cariere

Posturi disponibile

Asistent Manager

Candidatul ideal

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

Foarte bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;

Buna capacitate de relationare si comunicare (orala si scrisa);

Rezistenta la stres si capacitate de a rezolva probleme;

Solicitudine si implicare;

Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate;

Initiativa si abilitati de “Problem solving”;

Harnicie si atitudine pozitiva; 

Capacitatea de multitasking.                                                                                                                


Cunostinte si experienta profesionala:
Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
Cunostinte de limba germana nivel avansatj;
Foarte bune cunostinte de utilizarea PC (Microsoft Office, Internet);       

Experienta pe un post similar minim 2 ani.                                                     

Descrierea jobului

Descrierea postului:
Asigura activitatea de secretariat si activitatea de receptie, contribuind la buna desfasurare a activitatilor si proceselor din cadrul companiei;
Ofera asistenta si suport Directorului General, pentru activitatile/sarcinile stabilite in fisa de post;
Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita (posta, fax, email) in registrul de intrari-iesiri  si o distribuie la compartimentele implicate;
Preia si directioneaza apelurile telefonice;
Centralizeaza toata corespondenta expediata, completeaza adresele, borderourile, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise, utilizand diverse servicii, dupa solicitari si necesitate: prioripost, curierat rapid, posta normal;
Asigura repartizarea informatiilor dinspre Top management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers;
Realizeaza si mentine actiuni de relatii publice ce faciliteaza transmiterea corecta a mesajelor companiei catre public intern si extern;
Monitorizeaza constant noutatile in presa nationala despre produsele si activitatile companiei (comunicate de presa, campanii de presa, conferinte de presa, interviuri, etc);
Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora, dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent;
Elaboreaza si redacteaza documentele si rapoartele cerute de Directorul General;
Organizeaza sedintele de lucru;
Organizeaza deplasarile in interes de serviciu pentru Top managementul firmei: intocmeste fax/mail de rezervare cazare/masa si transport, asigura documentele si materialele necesare pentru deplasare, mentine legarura cu furnizorii de servicii (cazare/masa si transport);
Intocmeste si propune spre aprobare comanda pentru rechizite, consumabile de birou si materiale pentru protocol;
Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei.

Oferta de colaborare:
-Pachet salarial motivant;                                                                                                                                      
-Beneficiaza de facilitatile oferite de OUG 114/2019;
-Tichete de masa;
-Contract de munca pe perioada nedeterminata;
-Laptop si telefon;

 

 

Magazin Online