Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Cariere

Posturi disponibile

Asistent Manager vorbitor de limba Germana

Candidatul ideal

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

Foarte bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;

Buna capacitate de relationare si comunicare (orala si scrisa);

Rezistenta la stres si capacitate de a rezolva probleme;

Solicitudine si implicare;

Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate;

Initiativa si abilitati de “Problem solving”;

Harnicie si atitudine pozitiva; 

Capacitatea de multitasking.                                                                                                                


Cunostinte si experienta profesionala:
Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
Cunostinte de limba germana nivel avansatj;
Foarte bune cunostinte de utilizarea PC (Microsoft Office, Internet);       

Experienta pe un post similar minim 2 ani.                                                     

Descrierea jobului

Descrierea postului:
Asigura activitatea de secretariat si activitatea de receptie, contribuind la buna desfasurare a activitatilor si proceselor din cadrul companiei;
Ofera asistenta si suport Directorului General, pentru activitatile/sarcinile stabilite in fisa de post;
Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita (posta, fax, email) in registrul de intrari-iesiri  si o distribuie la compartimentele implicate;
Preia si directioneaza apelurile telefonice;
Centralizeaza toata corespondenta expediata, completeaza adresele, borderourile, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise, utilizand diverse servicii, dupa solicitari si necesitate: prioripost, curierat rapid, posta normal;
Asigura repartizarea informatiilor dinspre Top management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers;
Realizeaza si mentine actiuni de relatii publice ce faciliteaza transmiterea corecta a mesajelor companiei catre public intern si extern;
Monitorizeaza constant noutatile in presa nationala despre produsele si activitatile companiei (comunicate de presa, campanii de presa, conferinte de presa, interviuri, etc);
Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora, dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent;
Elaboreaza si redacteaza documentele si rapoartele cerute de Directorul General;
Organizeaza sedintele de lucru;
Organizeaza deplasarile in interes de serviciu pentru Top managementul firmei: intocmeste fax/mail de rezervare cazare/masa si transport, asigura documentele si materialele necesare pentru deplasare, mentine legarura cu furnizorii de servicii (cazare/masa si transport);
Intocmeste si propune spre aprobare comanda pentru rechizite, consumabile de birou si materiale pentru protocol;
Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei.

Oferta de colaborare:
-Pachet salarial motivant;                                                                                                                                      
-Beneficiaza de facilitatile oferite de OUG 114/2019;
-Tichete de masa;
-Contract de munca pe perioada nedeterminata;
-Laptop si telefon;

 

 

Business Development

Candidatul ideal

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Gandire analitica si critica;
  • Spirit proactiv;
  • O buna organizare individuala (autodidact);
  • Cunoscator a legislatiei privind reglementarile si normativele din domeniul constructiilor;
  • Studii superioare tehnice, de preferat in domeniul constructiilor;
  • Cunoasterea limbii Engleza si Germana constituie un mare avantaj;
  • Bune cunostinte de operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS);
  • Cunostinte AutoCad;
  • Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
  • Rigurozitate si atentie la detalii.

 

Descrierea jobului:

Responsabilitati:

  • Impreuna cu Managerul de Vanzari si Departamentul de Marketing participa la dezvoltarea planului strategic de promovare si vanzari;
  • Identifica in permanenta noi piete conexe produselor promovate;
  • Participa in mod activ in  cadrul evenimentelor din zona alocata (conferinte, intalniri, evenimente industriale, mediu academic);
  • Monitorizeaza in permanenta statusul obiectivelor din sfera business development;
  • Sustine echipa de vanzari din punct de vedere tehnic in cadrul intalnirilor cu dezvoltatorii imobiliari, arhitecti, proiectanti, etc.;
  • Acorda suport tehnic arhitectilor,constructorilor, proiectantilor, atat in faza de proiectare cat si in santiere, online, etc. ;
  • Participa activ la pregatirea expozitiilor si la organizarea standurilor din cadrul evenimentelor;
  • Raspunde de organizarea demonstratiilor practice a aplicarii/ utilizarii produselor la client, pe santiere, la targuri si expozitii;
  • Organizeaza seminarii si sustine prezentari tehnice;
  • Pregateste si sistematizeaza datele in formatele solicitate;
  • Mentine o stransa legatura cu toate compartimentele din cadrul companiei, in vederea solutionarii problemelor cu caracter tehnic;
  • Raspunde in ceea ce priveste corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din rapoarte, situatii, prezentari;
  • Transmite in timp real toate informatiile necesare catre toate celelalte compartimente ale firmei;
  • Participa activ cu sugestii si propuneri la sedintele de departament;
  • Asigura elaborarea si controlul specificatiilor, a documentatiei tehnice privind produsele astfel incat sa fie respectate prevederile legale;
  • Ofera suport si asistenta in derularea unor proiecte de cercetare-dezvoltare.

 

BENEFICII:

  • Contract Individual de Munca pe perioada nedeterminata;
  • Pachet salarial motivant;
  • Beneficiaza de masina de serviciu, laptop si telefon;
  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica;
  • Beneficiaza de instruire tehnica specializata;
  • Abonament Servicii Medicale.

Reprezentant de vanzari in zona Focsani

Candidatul ideal

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Orientare catre client;
  • Foarte bune abilitati de negociere si persuasiune;
  • Rigurozitate si atentie la detalii;
  • Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
  • Abilitati de comunicare orala si scrisa;
  • Capacitatea de sustinere a prezentarilor de natura tehnica;
  • Spirit de observatie, selectarea informatiilor si interpretare obiectiva;
  • Adaptabilitate si flexibilitate;
  • Implicare.
     

Cunostinte:

  • Cunostinte de limba engleza;
  • Cunostinte operare PC: Outlook, Word, Excel ASIS;
  • Absolvent studii superioare tehnice (contructii, arhitectura) constituie un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B, fara antecedente penale.

 

Experienta profesionala:

  • Experienta in vanzari minim 3 ani, constituie avantaj;
  • Cunoasterea pietei materialelor de constructii si a firmelor de proiectare si constructii din judetele Vrancea , Bacau si Galati constituie avantaj;
  • Experienta in sustinerea demonstratiilor si prezentarilor de produse;
  • Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu.

 

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Promoveaza produsele companiei: caramida pentru zidarie, cosuri de fum, buiandrugi, pavele, tigla ceramica, durisol etc.;
  • Identifică oportunitățile de dezvoltare în zona alocată (Zona Galati, Vrancea, Bacau);
  • Întreține și dezvoltă relații de afaceri cu clienții existenți;
  • Planifică și realizează vizite periodice la clienți;
  • Realizează prezentări de produse și asigură consilierea tehnică pentru distribuitorii din zona alocată;
  • Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a companiei;
  • Se asigura de derularea intocmai a contractelor cu clientii din zona alocata;
  • Este responsabil de incasarea banilor in termenul agreat cu clientii;
  • Prospecteaza piata si tendintele acesteia din zona alocata si propune Managerul de Vanzari solutii de crestere a vanzarilor;
  • Intocmeste periodic si transmite catre Managerul de Vanzari rapoarte privind situatia vanzarilor din zona alocata;
  • Realizeaza target-ului zonei alocate, prin respectarea politiciilor comerciale ale companiei;
  • Actualizeaza permanent informatiile despre piata si concurenta.
     

Beneficii:
1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obtinute (salariu fix + bonus + tichete de masa);
2. Abonament Servicii Medicale;
3. Laptop, masina de serviciu, telefon mobil;
4. Mediu de lucru placut si motivant;
5. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
6. Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica;


 

 

Magazin Online