Calculator Materiale
Cere oferta
Newsletter

Abonează-te la newsletter-ul Brikston și construiește-ți o rețea de beneficii!

Simulator Klinker

Cariere

Posturi disponibile

OPERATOR MASINIST (MASINI DE AMBALAT)

Profil candidat:

  • Absolvent de studii medii: școală profesională/liceu;
  • Experiență profesională minim 2 ani;
  • Initiațivă și abilități de “Problem solving”;
  • Asumarea răspunderii în cadrul proiectelor gestionate;
  • Tenacitate și perseverență;
  • Hărnicie și seriozitate.

Responsabilități:

  • La încarcărea în palet, curață produsele de resturile de material ceramic ars, rezultat la manipulare;
  • Se asigură că aspectul produselor arse paletizate corespunde condițiilor de aspect impuse de fișele tehnice de produs; examinează vizual și elimină din flux produsele neconforme;
  • Examineaza vizual și se asigură că aspectul pachetelor ambalate la evacuarea în depozit au forma regulată, stabilă, cu ambalajul de folie bine tensionat;
  • Examinează vizual rolele de folie termocontractibilă, măsoară cu ruleta și le respinge pe cele necorespunzătoare;
  • Paletizează în stive stabile, cu forma geometrică regulată;
  • Asigură stocul de paleți de lemn necesar pe flux;
  • Se asigură că după descarcăre, starea tehnică a vagonetelor este aceea a unei vetre refractare, fară roți blocate; evaluarea se face prin măsurare, examinare, înlocuire unde este cazul și curățirea cioburilor;

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

INSTALATOR TEHNICO SANITAR SI GAZE

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Corectitudine si atitudine pozitiva;
  • Disciplina si integritate;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Spirit gospodaresc;
  • Cooperare si adaptabilitate;
  • Initiativa si indemanare.

 

Cunostinte si experienta profesionala:

  • Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
  • Experienta profesionala minim 2 ani in domeniu;
  • Calificari/specializari de specialitate: autorizatie ANRE gradul II pentru gaze / lacatus/ sudor.
     

Descrierea postului

  • Masoara, taie, pozeaza si imbina conducte, realizeaza treceri prin ziduri si plansee pentru conducte, monteaza conducte, utilaje, aparate de utilizare, accesorii.
  • Pune in functiune instalatii si inlocuieste, repara conductele, imbinarile si garniturile acestora, diagnosticheaza si remediaza defectiunile constatate la toate tipurile de instalatii si utilaje/aparate de utilizare folosite pentru alimentarea cu apa, canalizare, ridicare a presiunii apei, gaze naturale si efectueaza lucrari de intretinere a acestora..
  • Executa lucrari de mentenanta preventiva, curenta sau programata conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatiile de apa, canalizare si aer comprimat.
  • Executa lucrari de verificare preventiva specifica inaintea punerii in functiune a fiecarui echipament, utiliaj sau instalatie conform instructiunilor si documentatiei tehnice specifice;
  • Verifica, controleaza si supravegeaza in timpul programului de functionare corespunzatoare, la parametrii tehnici stabiliti, a utilajelor si instalatiilor tehnologice.



Oferta de colaborare:
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
-  Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

SEF DE TURA

RESPONSABILITĂȚI

  • conduce și coordonează activitatea din secție;
  • coordonează procesul de producție;
  • coordonează echipa și răspunde de evaluarea profesională, instruirea și motivarea angajaților din subordine;
  • răspunde de îndeplinirea programului de producție din punct de vedere tehnic, tehnologic, economic și administrativ.

ABILITĂȚI

  • comunicare orală și scrisă;
  • atenție concentrată și distributivă;
  • viteză de cuprindere informațională (capacitate crescută de a combina diverse informații);
  • analiză și luarea deciziilor;
  • abilități de planificare, organizare, coordonare;
  • abilități de cooperare și lucru în echipă;
  • operare PC.

COMPETENŢE/EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

  • Studii: superioare în domeniul tehnic;
  • Experienţa: minim 2 ani într-un post similar;

Puteti depune CV-ul la adresa recrutare@brikston.ro sau incarcati CV-ul folosind linkul de mai jos.

Vorbitor De Limba Maghiara

Vorbitor De Limba Maghiara

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

Cerinta obligatorie: cunostiinte limba maghiara scris si vorbit nivel avansat;
Serios, cu simt de responsabilitate;
Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;
Capacitate foarte buna de comunicare si relationare - atat cu clientii, cat si cu colegii;
Atentie distributiva, atentie la detalii;
Capacitate de invatare si asimilare;
Cunoștințe:
• Absolvent/ă al unei instituții de învațământ superior (studiile economice constituie avantaj);
• Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook;
• Cunoașterea unui soft de gestiune contabilă/ERP (constituie avantaj);
• Cunostințe de limba engleză nivel mediu;
Experiența profesională:
• Experiență în domeniile: contabilitate primară, relații cu clienții, secretariat;

Responsabilități:
1. Gestionarea cererilor de ofertă prin email/telefon/direct (altele decât cele de la distribuitori), transmiterea centralizată ale acestora către ASM/ Directori Zonali și colectarea feedback ului;
2. Transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de client;
3. Cunoașterea condițiilor contractuale pentru fiecare client în parte;
4. Transmiterea facturilor proforme pe baza comenzilor primite de la un client;
5. Răspunde de modul de dispunere a comenzilor;
6. Răspunderea asupra corectitudinii cifrelor și înscrisurilor din comenzi, dispoziții de livrare, facturi, instrumente de plată, analize și rapoarte transmise;
7. Înregistrarea facturilor și a avizelor;
8. Transmiterea în timp real a tuturor a solicitarilor primite de la clienți legate de facturi, situații financiare, statusul comenzilor;
9. Urmărirea filelor CEC și transmiterea rapoartelor privind situația centralizată a CEC-urilor emise de clienți;
10. Asigura securizarea încasării prin dispunerea livrării doar după verificarea încasării și nedepășirea limitei de credit aprobate pentru fiecare client;
11. Transmiterea rapoartelor privind expedierile facturilor către clienți.
Beneficii:
1. Pachet salarial corelat cu rezultatele obținute;
2. Mediu de lucru plăcut și motivant;
3. Posibilități de dezvoltare personală și profesională;
4. Oportunități de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică

 

  

 

 

ELECTRICIAN

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
• Asumarea raspunderii in cadrul proiectelor gestionate;
• Tenacitate si perseverenta;
• Harnicie si seriozitate.

Cunostinte si experienta profesionala:

• Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
• Experienta profesionala minim 2 ani in domeniu;
• Experienta de lucru relevanta cu echipamente industriale automatizate;
• Cunostinte despre mașini electrice, acționări electrice, senzori inductivi, retroreflexivi, magnetici, traductoare de presiune si temperatura, automate programabile, convertizoare statice de frecventa;
• Cunostinte despre instalatii electrice si de automatizare;
• Disponibilitate de a lucra in schimburi;
 

Descrierea postului

• Executarea lucrarilor de mentenanta preventiva, curenta, programata sau capitala conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatii, utilaje si echipamente electrice;
• Monitorizarea sistematica a functionarii corespunzatoare a instalatiilor si echipamentelor electrice si de automatizare;
• Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control;
• Execută manevre în instalaţiile electrice;
• Executa lucrări sub tensiune.

Oferta de colaborare:
-  Pachet salarial motivant;
-  Cursuri si certificari de specialitate;
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
-  Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

LACATUS MECANIC

 

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Corectitudine si atitudine pozitiva;
  • Disciplina si integritate;
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
  • Spirit gospodaresc;
  • Cooperare si adaptabilitate;
  • Initiativa si indemanare.

 

Cunostinte si experienta profesionala:

  • Absolvent de studii medii/ scoala profesionala;
  • Experienta profesionala minim 2 ani in domeniu;
  • Califiacri/specializari de specialitate: lacatus mecanic/lacatus confectii metalice.
     

Descrierea postului

  • Executa lucrari de intretinere curenta si inlaturarea tuturor dereglarilor si defectiunilor aparute, controleaza periodic exploatarea corecta a utilajelor in scopul prevenirii eventualelor avarieri accidentale si executa reparatii curente sau capitale.
  • Cunoaste tehnologia reparatiilor de masini, modul de functionare, lantul cinematic la masini unelte, schemele si desenele tehnice ce ilustreaza interdependenta subansamblurilor pe baza carora va diagnostica, remedia defectiunile si va executa probe de functionare dupa efectuarea reparatiilor si repunerea in functiune a masinii in parametrii tehnici de functionare.
  • Executa lucrari de mentenanta preventiva, curenta sau programata conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatii, utilaje si echipamente.
  • Executa lucrari de intretinere periodica, conform repartizarii stabilite de sef formatie, urmarind in special lubrifierea in bune conditii si asigura functionarea acestora in conditii de siguranta, conform documentatiei tehnice aferente.
  • Executa montarea si verificarea echipamentelor noi, utilajelor sau instalatiilor conform instructiunilor si documentatiei tehnice specifice.



Oferta de colaborare:
-  Pachet salarial motivant;
-  Mediu de lucru performant;
-  Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
-  Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

 

INGINER AUTOMATIST

Experienta profesionala:

• Absolvent de studii superioare tehnice: Facultatea de Automatica si Calculatoare;
• Experienta profesionala minim 2 ani in domeniul automatizarilor;
• Experienta de lucru relevanta cu echipamente industriale automatizate;
• Experienta si cunostinte in diagnoza si configurare echipamente automatizari PLC (SIEMENS – SIMATIC S7);

Cunostinte:
• Cunostinte platforme SCADA;
• Cunostinte scheme electrice tablouri de automatizari;
• Cunostinte protocoale de comunicatie industriala;
• Cunostinte aplicatii si platforme specifice in domeniul automatizarilor;
• Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
• Cunostinte operare PC: Microsoft Office;

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:
• Foarte bune abilitati de organizare, planificare si comunicare;
• Gandire analitica si capacitate de sinteza;
• Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
• Abilități de cooperare și lucru în echipă;
• Asumarea raspunderii in cadrul proiectelor gestionate;

• Disponibilitate de a lucra in schimburi;
• Tenacitate si perseverenta;

 

Responsabilitati:
• Proiectarea sistemelor de automatizare;
• Programarea, instalarea, testarea si implementarea software-ului de aplicatie a sistemelor de automatizare;
• Configurarea si reconfigurarea echipamentelor la schimbarea produsului in fabricatie;
• Dezvoltarea aplicatiilor SCADA;
• Verificarea retelei de comunicatie si eliminarea eventualelor erori;
• Proiectare circuitelor electrice, administrarea si corectarea schemelor electrice ale instalatiilor de automatizare;
• Executarea lucrarilor de mentenanta preventiva, curenta, programata sau capitala conform graficului de mentenanta stabilit pe instalatii, utilaje si echipamente;
• Verificarea si fixarea parametrilor limita de functionare conform proiect, documentatie tehnica si normative legale in vigoare pentru fiecare ehipament electronic si/sau de automatizare;
• Monitorizarea sistematica a functionarii corespunzatoare a echipamentelor, la parametrii tehnici stabiliti, in timpul programului de lucru, in vederea identificarii anomaliilor de functionare;
• Efectuarea reglajelor atunci cind i se semnaleaza necesitatea acestor operatii;
• Propunerea de solutii de depanare si optimizare a instalatiilor de automatizare.

Beneficii:
1. Pachet salarial motivant;
2. Cursuri si certificari de specialitate;
3. Mediu de lucru performant;
4. Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala;
5. Oportunitati de a lucra intr-o echipa profesionista si dinamica.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro                 

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

Traducator - limba germana nivel C1

 

Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:

  • Dinamism, viteza de reactie;
  • Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate;
  • Buna capacitate de relationare si comunicare (orala si scrisa);
  • Asumarea raspunderii in cadrul proiectelor gestionate;
  • Gandire analitica si atentie la detalii;
  • Dorinta de cunoastere si perfectionare continua;
  • Rezistenta la stres;
  • Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
  • Harnicie si atitudine pozitiva;
  • Abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita.

Cunostinte si experienta profesionala:

  • Cunostinte de limba germana si engleza nivel C1 (scris, citit, vorbit);
  • Absolvent/absolventa studii superioare (facultate de limbi straine, relatii publice, relatii internationale constituie avantaj);
  • Cunosterea unei alte limbi straine de circulatie internationala (detinerea unui atestat limba straina constituie avantaj);
  • Foarte bune cunostinte de utilizarea PC (Microsoft Office, Internet);
  • Experienta profesionala minim 2 ani.

 

Responsabilitati:

  • Asigura comunicarile companiei cu firma mama din Austria;
  • Traduce rapoartele periodice ale companiei;
  • Asigura interpretarea in timpul sedintelor;
  • Asigura sprijinul directorului general in comunicarea cu sefii;
  • Pregateste documente oficiale ale companiei;
  • Job adaptat la pregatirea si experienta candidatului.

 

Beneficii:

  • Full time job intr-o companie internationala;
  • Mediu de lucru dinamic si modern;
  • Lucru cu o echipa de profesionisti;
  • Salariu motivant.

 

CV-urile se pot trimite la adresa: recrutare@brikston.ro

Detalii la telefon: 0232 200 271

 

 

Deutschsprachigen Dolmetscher

 

 

Wir suchen nach deutschsprachigen Dolmetscher:

 

Verantwortlichkeiten:

  • Sie/ Er sichert die Kommunication mit der Muttergesellscgaft in Österreich;
  • Ubersetzt die regelmäßigen Berichte des Unternehmens;
  • Dolmetscht während Besprechungen;
  • Unterstützt den CEO bei der Kommunikation mit seinem Chef;
  • Erstellt offizielle Dokumente für das Unternehmen;
  • Der Erfahrung und Ausbildung des Beverbers anfepasste Stelle;

 

Leistungen:

  • Vollzeitjob in einem internationalen Unternehmen
  • Dynamisches und modernes Arbeitsumfeld
  • Arbeit mit einem professionellen Team
  • Persönliche Entwicklungsmöglickeiten
  • Motivierendes Gehalt.

 

Bewerber müssen einen Lebenslauf an recrutare@brikston.ro senden.

Weitere Informationen erhalten Sie von Vera Andriu unter der Telefonnummer 0728080820.

Magazin Online